Перелічено найважливіші тренди, які впливають на правила гри в соціальних мережах в поточному році.
Про них розповіла маркетологиня Бріджет Ор на каналі HubSpot, пише speka.media.
Корисні поради
В звіті розповідається, які саме бренди можуть адаптуватися до змін, зберегти лояльність аудиторії та досягати успіху, коли відбувається стрімка еволюція діджитал-середовища.
Зараз соціальні мережі – не тільки інструмент для продажу, а й простір для спільнот. Аудиторії хочеться взаємодії, а не закликів купувати тільки “в нас”. Тому, брендам радять витрачати час на живе спілкування, відповідати на коментарі, залучати користувачів до розмови тощо.
Згідно з прогнозами, соціальна комерція перевершить традиційний e-commerce до кінця в 2025 році. Тобто, користувачам легше купувати в соціальних мережах, а не переходити на сайт компанії.
Згідно зі статистикою, 75% маркетологів уже використовують штучний інтелект (ШІ), щоб створювати контент для свого бізнесу. Зараз бізнесу радять впроваджувати інструменти на кшталт Jasper для написання текстів, Opus Clip — для обрізки відео тощо.
В цьому році популярність мають короткі відео на TikTok та Reels, довгі формати на YouTube. Тому. Бренди, що знімають відео, виграють в боротьбі за увагу клієнта.
Споживачі віддають перевагу тим брендам, яким довіряють. Тобто, бізнесу варто показувати процес створення свого продукту, хто працює в команді.
Наводиться статистика, що 40% користувачів покоління Z шукають інформацію не в Google, а в TikTok або Instagram. Тож, варто користуватися ключовими фразами в відео та підписах, створювати контент в форматі відповідей. Тобто, бізнес повинен бути оптимізований для соцпошуку, без цього він не існуватиме для величезної аудиторії.
Нагадуємо, раніше ми писали, чим можуть бути небезпечні “німі” дзвінки